ads..

Monday 2 February 2015

Bersyukur Atas Nikmat Yang Diperolehi

Assalamualaikum and selamat sejahtera kepada pembaca blog saya yag serba serbi kekurangan benda2 yang berfaedah. Okay tajuk entry saya hari ni saya nak cerita pasal result SEM3 STPM saya yang baru keluar 28 JAN haritu. Hmm, bersyukur sangat dapat result yang baik sangat untuk diri saya SEM3 ni,.

Syukur Ya Allah...

Terima kasih yang tak terhingga buat mak n abah saya yang tak putus2 bagi saya harapan dan sokongan serta doa yang berkat dari seorang ibu dan bapa. Tanpa pengorbanan mereka, saya tak akan dapat peroleh keputusan yang macam ni. Dah la seminggu sebelum peksa besar saya buat masalah asrama. hmm,

Terima kasih juga saya ucapkan kepada Guru-guru tingkatan enam Jengka Pusat yang tak berhenti mengajar tanpa mengeluh serta penat. Tanpa mereka juga siapa lah saya yang hanya ada otak yang kosong, hanya mampu bermonolog dalaman dan bermetafora sendirian. Cikgu2 yang percaya saya boleh perform dalam peperiksaan, thanks once again...

Tak lupa juga terima kasih saya kepada rakan2 setingkatan enam yang sama-sama menempuh hidup sebagai seorang pelajar tingkatan enam. Faez raman, thanks bro kerana dapat bersabar dengan aku, biasa la aku ni pun kekadang pening dia datang menyerang, kau pun sakit hati tengok, haha... juga tak lupa sek2 form six yang duduk hostel mahupun berulang ke sekolah.


For Nia Erina Mohd Azean, jangan laro dalam hidup kau di sekolah, takda pakwe pun kau jangan kalut, kau tu lawo, masa depan nanti ade la orang yang nak ke kau. And tak lupa juga untuk Nana Azman, kau dah besar, bila nak tinggi? haha, belajo la memolek, jaga akak kau aina molek2, ckp kat dia aku kim salam, He He He...

For Ummul Khair yang sekarang ni sedang berjuang di tingkatan enam atas, wat memolek la member, graph kau ingat benda penting yang bagi markah ke kau n keyword untuk trace ni graph jenis apa. Cakap kat pudin jangan main CoC sangat,okay?..haha

Thats all for today, esok lusa aku akan masuk kerja balik, n lama la lagi aku tak mengupdate blog, jaga diri semua, ..

NO MATTER WHERE I GO, ALL I THINK IS YOU...

chow sin chi,

_Nothing Else Matters_



No comments:

Post a Comment