ads..

Thursday 11 December 2014

ianya sebuah novel ke?

"Karim,.berumur 19 tahun merupakan seorang pelajar tingkatan enam yang bersekolah di sebuah sekolah kluster kecemerlangan di sebuah bandar yang sedang membangun,. Karim merupakan pelajar yang agak nakal di sekolah.,selalu membuat masalah tidak kira pada waktu persekolahan atau waktu di asrama.,"

"Nora Elena,.berumur 16 tahun juga merupakan penuntut di sekolah yang sama,. Seorang gadis yang agak rendah,.mempunyai pandangan yang menggerunkan,.dan juga disenangi oleh kawan-kawannya. Nora Elena juga merupakan pelajar yang mempunyai pencapaian yang baik dalam akademik,.tetapi selalu mengantuk apabila cikgu sedang mengajar semasa waktu pembelajaran."

"Mereka berdua ini merupakan kawan,.junior dan senior yang selalu bergurau,.mengejek sesama mereka,.dan lain-lain. Hubungan ini berlanjutan sehingga timbul rasa sayang dalam hati karim pada nora elena. Secara berperingkat,.Karim mula untuk menunjukkan perasaan nya kepada nora elena..Dia berusaha untuk memenangi hati nora elena,.tapi adakah nora elena membalasnya?.."

Haha,ni masa aku membebel sorang diri dalam tandas bangunan blok A (block form 3)..menemani faez raman yang sakit perut..haha,harap kau ingat lagi la paeh yang aku merepek sorang2..aku cakap aku nak buat novel,.haha,tahi..bahasa pun tunggang langgang,

Hari ni hari jadi kau Faez,.semoga panjang umur dan murah rezeki,alang2 aku dah susah nak tidur malam,.aku tulih la entry pasal kau.,

Semoga berbahagia dalam hidup seharian kau,.hargai orang yang sayang kau,.susah maa nak dapat awek cam awek kau tu..heheh

Aku doakan kita sama2 berjaya..dunia dan akhirat,.


Selamat hari jadi,faez...

Muhamad Faez Bin A.Raman
11 Disember 1995


pohh,.ermm

-Nothing Else Matters-




No comments:

Post a Comment