ads..

Sunday 28 December 2014

hari ini punya cerita

Hari ini punya cerita :

Main gitar tapi tak boleh lama-lama kes rasa sakit n pedih kat fingertips ketiga2 jari penting yang digunakan untuk tekan tali gitar aku. Ni pun kes aku kupas kematu yang dah mengeras kat fingertips aku, bodo, mula la rasa menyesal,.ahaha

Hidung tersumbat gila baby. Naik rimas dah aku rasa, macam bodoh, sroot2 bunyi nya. Ni kes surrounding punya temperature yang sejuk n menurun membuatkan lendiran dalam rongga hidung aku ni mengeras n menyumbatkan hidung. Terpaksa la bernafas melalui mulut, "heh..heh" bunyi nya bila bernafas guna mulut, nak buat macam mana lagi, hadap jelah.

Bos call. Kabo masuk kerja 6 haribulan 2015, ahaha. Ni pun kes banjir. Takpelah, ni semua ujian, bersabarlah. Dia kol kabo "ashraf, nanti masuk kerja semua pada 6hb januari 2015 ye", then aku balas "Ok boss.." . Ahaha,so boleh cuti lama siket, n teman family aku gi beli baju sekolah adik2, memandangkan tahun depan aku dah tak bersekolah lagi.

Main CoC. Main sampai lebam, tak pernah puas2. Yang aku bengang nya, dah attack banyak pemain multi-player lain, ade yg menang ade yg kalah. Bila menang, rekod Trophy aku meningkat la, sikit lagi nak sampai jumlah 1250 Trophy, aku stop main, kes mengantuk sangat selepas seharian berjaga main CoC, bangun je tido,. Total Trophy aku dah menurun gila babeng, gi ke 900 lebih je,. Palat anjing punya attacker, hmm. Musnah harapan nak dapat 450 gems, bugima!

Bukak Twitter, ade janda. balas2 tweet la, tetiba teringat segala menda yang aku dah wat dia nangis, sakit hati,or ape2 jelah,. Mintak maaf dengan dia, dia pun ckp "aku dah lama maafkan kau denin, jangan lah risau".. Terima kasih Nur Alissa Binti hasli. Takecare,.

Thats all for today, Harap esok aku hidup lagi. Maafkan aku kawan2..
Chow Sin Chi, Guminavou zou diou, Salam


-Nothing Else Matters-

No comments:

Post a Comment