ads..

Saturday 6 December 2014

SAYA RINDU KAWAN-KAWAN SAYA..emm

Salam,pukul 0204 Hours aku start tulih entry ni,,haha..macam biasa la,penyakit insomnia aku datang kembali,susah untuk tidur,hadeh..

Malam-malam gini,teringat pulak ke membe,.macam mana la diorang sekarang,.ada yang dah kerja,.ada yang masih menganggur macam aku ni,.

Tadi malam itu faez raman sudah chat sama saya,.mau mintak email,mau follow saya punya blog,ahaha,.malu lah,aku punya blog ni jiwang karat..sek2 DELTA aku puas gelak ke aku,,tengok blog jiwang gila,,heheh,nak buat macam mana,,this is adnin :)

nak post gambar membe-membe yang jauh dimata tapi dekat di sanubari lah,ahaha...


5 Delta...

Delta yang selalu wanted,.time tingkatan empat ada satu peristiwa dimana abe roy (nama sebenar Nourudean Al-Hasyemi) dan mat blur (Irfan Haiqal) telah dimarahi oleh Cikgu Hasmizol (nama sebenar)..maaf cikgu,sebut nama dlm blog nih :).. Kes itu terjadi kerana abe roy telah gelak dengan nada yang kuat sehingga mengheningkan suasana sekolah,.tak lama lepas tu cikgu pun datang dan pukul kepala deme berdua dengan buku,,kalau tak silap,.berasap songkok mat bler..

Dalam kelas ini juga,berlaku kisah Nur Rasyidah memukul kepala Naim al Kalantani menggunakan botol besi naim..kisah tu aku tak saksikan,cuma dengar je..kes itu berlaku disebabkan si kelantani yang suka mengusik rasyidah utama..rasyidah mental la kot..dengar cite abe naim nanges,betul ke?..heheh

Kes ketiga yang tertop dalam durasi kelas ni selama dua tahun iaitu kes Asraf Aizat ROMAINOR bergaduh dengan ketua kelas kami yang bernama Muhd Nazmi bin MD ANOR..dari apa yang saya dapati,dari mulut asraf aizat..Si bazuka yang mulakan dulu,mcm kerek2 ,,pahtu ajak gaduh abeh skolah..last2 tak datang..ahaha

and delta give me a sweet seventeen moment..ahaha


me and faez raman...

This is faez raman..dia ni membe kacip aku semasa aku di tingkatan enam selama dua tahun..banyak kenangan pahit dan manis yang kami tempuhi bersama,.cikgu kondemkan kami, cikgu malukan kami..tapi kami anggap tu semua cabaran dari cikgu untuk memajukan diri kami ni..n kami juga pernah jugak bergaduh kecik kecilan kerana bercanggah pendapat dan juga kehendak..ahaha,.


Bersama mate bilik.. Aliff azmi n Izzul norman

Ha,yang ni pulak dua orang ni pun banyak tolong aku semasa kehidupan aku di asrama..memang aku rindu saat2 mcm 'yenaporinggei', 'saiko mat door, nan halimi' n lain2..ngan aliff dah dua tahun aku sebilik dengan dia..izzul pun sama jugak..dari B06 hingga ke A04..ahaha,thanks guys for the memories..


Khairul Amin Razak a.k.a seyo


Bersama Wan Ahmad Syahir


Fayad Asyfar @red-linn,.sawit :)


Ashrof Abdan and Afiq Hizami Ismail


yeah,.Nazarul Saidi (peace)


Gamers Kental,.Salam Mazlan


Syazwan hilmi..abe Odok..heheh


Ghaus yang tersengih..heheh


Abang Alep Sumadi.. (jangan sedih,nanti kami datang ye)


Ikram Saad (in Blazer) and Irfan Kg Sentosa (in white Kemeja)..heheh

Thanks semua kawan-kawan aku yang boleh bersabar dengan kerenah hidup aku,.especially seyo..aku rasa bersalah gak sbb selalu beri tekanan masa dia jadi KA..hmm,sorry seyo,haha..lumrah kehidupan,semua pertemuan pasti akan ada perpisahan...hari last sekolah merupakan hari yang paling sedih bagi diri aku,.sebab dah tak jumpa lagi mereka semua..jaga diri korang semua,.aku doakan kita semua berjaya di dunia dan juga di akhirat kelak..

cik pahh..hmm :)

-Nothing Else Matters-










No comments:

Post a Comment